Tämän kakun tein kummitädin tyttärelle 18 v synttärijuhliin ja olin kyllä tyytyväinen lopputulokseen vaikka kuorrutus oli kyllä niiin työn ja tuskan takana! Alkuperäisessä suunnitelmassa kakkuun piti tulla ganache kuorrutus, jota olen monet kerrat jo tehnytkin mutta joku sunnuntaikirous oli päällä sillä 3 kertaa sen tein ja aina meni ihan mönkään! Vieläkään en käsitä mitä tapahtui mutta ennen kuin olin käyttänyt seuraavankin suklaalevyn päätin muuttaa suunnitelmaa ja tehdä tuorejuusto kuorrutteen, sitä kun löytyi jääkaapista. HUH sanon vaan, luojan kiitos maistui kyllä oikein hyvältä tämä lopputulos ja ulkonäkökin on mielestäni kiva :)

Etenkin ruusuihin olen oikeen tyytyväinen! :) Käytän ehdottomasti Omaria uudestaan koristeiden tekoon.

Ohje löytyy uusilta 'virallisilta' sivuiltani jotka veljeni mulle värkkäs joten en rupea sitä tähän erikseen kirjoittamaan. Päivittelen kyllä tännekin vielä kakkuja :) Eli ohje löytyy täältä.